dental-care

Chirurgie dento-alveolară

Include o serie de intervenții necesare pentru tratamentul eficient al unor afecțiuni orale grave. De obicei, acestea nu pot fi rezolvate prin metode minim invazive. Printre lucrările cele mai des întâlnite în acest domeniu se numără: extracția molarilor de minte, caninilor sau molarilor incluși, tratamentul abceselor, chisturilor, procedura de sinus lifting.

dental-crown

Protetică dentară

Atunci când avem unul sau mai mulţi dinţi lipsă, punţile dentare (pe dinti naturali sau pe implanturi) sunt o modalitate foarte bună de a înlocui spaţiile goale. Protetica dentară înseamnă refacerea dinților prin lucrări fixe: fațete, coroane și punți dentare, precum și prin lucrări mobile sau mobilizabile: proteze totale sau parțiale, proteze pe implanturi.

implanted

Implantologie

Este o specialitate chirurgicală a stomatologiei care se ocupă cu înlocuirea dinților lipsă sau foarte distruși, prin implanturi dentare, implicând un plan de tratament bine elaborat, etapa chirurgicală și apoi restaurarea protetică. În prezent există mai multe metode de tratament pentru înlocuirea dinţilor lipsă (unul sau mai mulţi dinţi) iar tratamentul prin implant dentar este considerat ca fiind cea mai sigură metodă.

dental-care-kids

Pedodonție

Pedodonția este specialitatea stomatologică ce are în vedere profilaxia și tratamentul afecțiunilor specific dentiției temporare (extracții, fluorizări, sigilări) și a dentiției permanente la adolescent. Copiii prezintă necesități și probleme dentare diferite față de cele ale adulților, fiind nevoie să fie tratați de medici în stomatologia pediatrică, de preferință de un doctor care îi va face să se simtă în largul lor.

gums

Parodontologie

Se ocupă de afecțiunile gingivale și anume gingivita și parodontita. Mai exact, parodontologia este specializată în diagnosticarea și tratarea bolilor ce afectează gingia și țesuturile de susținere ale dintelui, atrăgând mereu atenția asupra a cât este de vitală o igienă dentară corectă pentru a  stopa evoluția afecțunilor parodontale, ajutând, astfel, pacientul să își mențină pe arcadă cât mai mult timp dinții naturali.

braces

Ortodonție și ortopedie dento-facială

Este specialitatea medicala care se ocupa cu diagnosticarea si tratamentul malocluziilor, alinierea si indreptarea dintilor, dar mai ales incadrarea armonioasa a acestora pe bazele osoase. Pozitionarea anormala a dintilor nu afecteaza doar fizionomia, ci favorizeaza si retentia alimentelor, impiedica efectuarea unei igiene corecte, ducand la aparitia precoce a cariilor.

endodontist

Endodonție

Este o specialitate a medicinei dentare ce se ocupă cu prevenirea, diagnosticul, tratamentul și vindecarea afecțiunilor datorate țesutului moale aflat în interiorul dintelui (pulpa dentară sau nervul dintelui) precum și a ligamentelor de susținere situate în vârful rădăcinii.

oral-health

Prevenție dentară

Este deosebit de importantă deoarece este cea mai simplă și ieftinș metodă de tratament. Ea presupune totalitatea metodelor prin care se preîntâmpină apariția afecțiunilor oro-dentare precum și surprinderea acestora în faza incipientă, atunci când sunt reversibile sau pot beneficia de tratament mimim invaziv.